Piętro 1

Powierzchnia najmu: 27,75 m2, 39,62 m2, 478,40 m2

Powierzchnia biurowa

Powierzchnia najmu - I piętro: 27,75 m2, 39.62 m2, 478,40 m2         

Opis lokalu:

Powierzchnia biurowa z gotowym podziałem funkcjonalnym wydzielonym za pomocą ścian gipsowo – kartonowych. W skład powierzchni wchodzą wyposażone pomieszczenia sanitariatów i pomieszczenia socjalne oraz miejsce na urządzenia teleinformatyczne w pomieszczeniu serwerowni.

Rozpoczęcie najmu:

do uzgodnienia

Okres najmu:

do uzgodnienia

Cel najmu:

użytkowanie przez Najemcę jako lokal biurowy 

Warunki przekazania:

spełnienie warunków kaucji gwarancyjnej, protokół zdawczo odbiorczy 

Czynsz:

stawka biuro 27,75 m2: 75,00 PLN/m2/miesiąc + VAT 
stawka biuro 39,62 m2: 75,00 PLN/m2/miesiąc + VAT 

stawka biuro 478,40 m2: 55,00 PLN/m2/miesiąc + VAT 

Opłata eksploatacyjna:

15,00 PLN / m2 / miesiąc + VAT 

Na koszty opłaty eksploatacyjnej składają się koszty: 

  • zapewnienia całodobowej ochrony obiektu i informacji recepcyjnej,
  • utrzymania czystości powierzchni wspólnych wewnątrz budynku i porządku  wokół obiektu,
  • wyposażenia pomieszczeń ogólnodostępnych, w tym sanitarnych, w środki  higienicznej czystości,
  • konserwacji, kontroli, utrzymania i naprawy powierzchni wspólnych,
  • utrzymywanie w należytej dbałości zieleni należącej do obiektu,
  • serwisowania dźwigów osobowych,
  • utrzymania w ruchu centrali światłowodowej wraz z instalacją wewnątrz  budynku,
  • konserwacji, kontroli oraz naprawy i utrzymywania w sprawnym działaniu  instalacji (np. wodno‐kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody,  urządzeń wentylacyjno - kanalizacyjnej, systemów elektrycznych, systemów  teletechnicznych itp.),
  • konserwacji  oraz  przeglądów  systemów  sygnalizacji  pożaru,  ostrzegania  dźwiękowego i oświetlenia awaryjnego,
  • rozbudowy i konserwacji systemu monitoringu i kontroli dostępu,
  • utrzymania Zarządu i dozoru technicznego obiektu,
  • konserwacji punktów świetlnych w pomieszczeniach ogólnodostępnych. 

Koszty operacyjne:

  • sprzątanie pomieszczeń najmu,
  • oznaczenia wizualne najemcy na elewacji budynku,
  • koszty energii elektrycznej,
  • opłata konserwacyjna urządzeń teletechnicznych 10% refaktury EE,
  • koszt wody i ścieków oraz wywozu odpadów,
  • koszty energii cieplnej oraz klimatyzacji i wentylacji. 

Miejsca postojowe:

miejsce na parkingu wewnętrznym w cenie 250,00 zł + VAT miesięcznie / ilość do  ustalenia. 

Parking płatny

miejsca parkingowe ogólnodostępne przed budynkiem oraz na parkingu G21 w  cenie 5zł brutto/h   

Standardowe wykończenie pomieszczeń:

Standardowe wykończenie pomieszczeń obejmuje rozkład funkcjonalny: 

  • wykładzina antyelektrostatyczna z rolki układana na wylewce betonowej;  ciężar włókna: min 400 G/m2, wykładzina przystosowana do dużych natężeń  użytkowych, trwałe kolory,
  • ściany malowane na kolor biały,
  • wszystkie ściany zgodne z obowiązującymi normami w zakresie klasy dźwiękochłonności oraz ognioodporności,
  • drzwi wewnętrzne w ściankach działowych w kolorze stolarki aluminiowej,
  • łazienka z wyposażeniem: pojemnik na ręczniki papierowe, dozownik na  mydło, wieszak na papier toaletowy, lustro
  • kuchnia z wyposażeniem: meble kuchenne (stojące i wiszące), blat pilśniowy  w okleinie sztucznej, listwy wykończeniowe, zlewozmywak dwukomorowy,  pojemnik na ręczniki papierowe, dozownik na mydło, wieszak na papier  toaletowy, kosz na odpady, stoły i krzesła,
  • klimatyzacja
  • wentylacyjna mechaniczna nawiewno – wywiewna,
  • sufit doprowadzony do stanu surowego, w kolorze betonu z oprawami  oświetleniowymi,
  • w toaletach oprawy oświetleniowe montowane w konstrukcji sufitu podwieszonego,
  • oświetlenie ewakuacyjne, awaryjne wymagane przez polskie przepisy,
  • oświetlenie biurowe zgodnie z wymaganymi przez polskie przepisy,
  • dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych. 

Systemy infrastruktury technicznej udostępniony Najemcy  

  • Instalacja regulacji, sterowania i kontroli ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji,
  • Systemy antywłamaniowe:  system kontroli dostępu, system telewizji dozorowej, sygnalizacja włamania,
  • Światłowód  firmy  Orange  i  3S  doprowadzony  do  budynku  (serwerownia  w  piwnicy),
  • Floorbox’y wraz z okablowaniem,
  • Instalacje wykrywające i eliminujące zagrożenia pożarowe,
  • Kontrola dostępu poprzez czytniki kart w windach i przy wejściu do biura z  klatki schodowej,
  • liczniki zużycia energii elektrycznej i ciepła dla całego piętra.  

Zabezpieczenie Najmu

Depozyt lub Gwarancja Bankowa w wysokości:  Trzy miesięczny czynsz + trzy miesięczna wartość Opłaty Eksploatacyjnej 

Rzut powierzchni najmu ‐ obecny  układ pomieszczeń 1 piętro
Powierzchnia najmu – 27,75 m2

Pobierz ofertę wynajmu powierzchni biurowej - piętro 1 - 27,75 m2 w PDF

Wynajmujący:
G21 FORYSTEK SPÓŁKA JAWNA
ul. Grzegórzecka 21, 31 ‐ 532 Kraków,  Sąd Rejonowy dla Krakowa ‐ Śródmieścia,  XI Wydział Gospodarczy Krajowego   Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000892642
Kontakt do  wynajmującego: 
Piotr Hełdak  tel. + 48 791 792 370  piotr.heldak@g21.com.pl

Rzut powierzchni najmu ‐ obecny  układ pomieszczeń 1 piętro
Powierzchnia najmu – 39,62 m2

Pobierz ofertę wynajmu powierzchni biurowej - piętro 1 - 39,92 m2 w PDF

Wynajmujący:
G21 FORYSTEK SPÓŁKA JAWNA
ul. Grzegórzecka 21, 31 ‐ 532 Kraków,  Sąd Rejonowy dla Krakowa ‐ Śródmieścia,  XI Wydział Gospodarczy Krajowego   Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000892642
Kontakt do  wynajmującego: 
Piotr Hełdak  tel. + 48 791 792 370  piotr.heldak@g21.com.pl

Rzut powierzchni najmu ‐ obecny  układ pomieszczeń 1 piętro
Powierzchnia najmu – 478,40 m2

Pobierz ofertę wynajmu powierzchni biurowej - piętro 1 - 478,40 m2 w PDF
Zobacz więcej zdjęć w galerii

Wynajmujący:
G21 FORYSTEK SPÓŁKA JAWNA
ul. Grzegórzecka 21, 31 ‐ 532 Kraków,  Sąd Rejonowy dla Krakowa ‐ Śródmieścia,  XI Wydział Gospodarczy Krajowego   Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000892642
Kontakt do  wynajmującego: 
Piotr Hełdak  tel. + 48 791 792 370  piotr.heldak@g21.com.pl